Oι «στόχοι» του Γούντι Γκάθρι για το 1943

Woody-Guthrie

Εβδομήντα χρόνια πριν, ο  Woody Guthrie έγραψε   στο ημερολόγιό του μια λίστα με 33 εργασίες-στόχους που θα ήθελε να πραγματοποιήσει μέσα στο επόμενο έτος . Η ονομασία που έδωσε στους στόχους του ήταν «New year Rulin’s»

Tην 1η Ιανουαρίου του 1943,  που έγραψε αυτούς τους στόχους,  ο Γκάθρι ήταν 31 ετών,  στην ακμή της ζωής του, παντρεμένος και με τρία παιδιά.

Προτείνω να μεγενθύνετε τη σελίδα του ημερολογίου για να δείτε καλά τα χιουμοριστικά σκιτσάκια που είχε φτιάξει ο ίδιος ο Γκάθρι δίπλα από κάθε «στόχο».

New year Rulin’s:

33. Να είμαι ξύπνιος και να αγωνίζομαι

32. Να αλλάξω μυαλά

31. Να αγαπώ όλο τον κόσμο

30. Να αγαπώ τον Pete [Seeger]

29. Να αγαπώ τον πατέρα

28. Να αγαπώ τη μητέρα

27. Να βοηθήσω να κερδίσουμε τον πόλεμο – Να νικηθεί ο φασισμός

26. Να χορεύω καλύτερα

25. Να παίζω και να τραγουδώ  καλά

24. Να στέλνω χρήματα στη Μαίρη και  τα παιδιά 

23. Να έχω παρέα αλλά να μη σπαταλώ χρόνο

22. Να αποταμιεύω χρήματα

21. Να βάζω στην τράπεζα τα επιπλέον χρήματα

20. Να κάνω καλά όνειρα

19. Να  κρατάω τη «μηχανή της ελπίδας» σε λειτουργία

18. Να είμαι χαρούμενος

17. Να μην είμαι μοναχικός

16. Να κρατάω το ράτζο καθαρό

15. Να μαθαίνω καλύτερα τους ανθρώπους

14. Να ακούω πολύ ραδιόφωνο

13. Να διαβάζω πολλά και καλά βιβλία

12 Να αλλάζω σεντόνια συχνά

11. Να αλλάζω κάλτσες

10. Να γυαλίζω τα παπούτσια μου

9. Να φοράω καθαρά ρούχα

8. Να γράφω ένα τραγούδι την ημέρα

7. Να πίνω ελάχιστα, αν πίνω

6. Να τρώω σωστά – Φρούτα – Λαχανικά – Γάλα

5. Να κάνω μπάνιο

4. Να ξυρίζομαι

3. Να πλένω τα δόντια μου, όσα έχω

2. Να εργάζομαι με πρόγραμμα

1. Να εργάζομαι περισσότερο και καλύτερα

guthrie 2012-01-03 at 16.26.34

Σχολιάστε